środa, 4 marca 2009

VERA BILA - "PASZ O PANIORI"

"Pasz o paniori" jest znaną cygańską piosenką, przede wszystkim wśród grupy Cyganów Karpackich z Polski, Słowacji i Czech. Tutaj wykonuje ją Vera Bila, czeska piosenkarka.

http://www.youtube.com/watch?v=r6C-1YWGrJM


"PASZ O PANIORI"

Pasz o paniori ciajori romani,
Me la igen kamaw
x2

Ref. Joj mamo, joj mamo
De man pani, mamo
De man pani mamo, de man pani
x2

Pasz o paniori ciajori romani,
Me la igen kamaw
x2

Ref.

Pasz o paniori
Beszelas korkori
Pre ma użarelas
x2

Ref.

Pasz o paniori
Beszelas korkori,
Pre ma użarelas
x2

Ref.

"NAD RZECZKA"

Nad rzeczką cyganeczka,
Ja ją bardzo kocham
x2

Ref. Oj mamo, oj mamo
Daj mi wody, mamo
Daj mi wody mamo, daj mi wody

Nad wodą cyganeczka,
Ja ją bardzo kocham
x2

Ref.

Nad rzeczką
Siedziała sama,
Na mnie czekała
x2

Ref.

Nad rzeczką
Siedziała sama,
Na mnie czekała
x2

Ref.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz