sobota, 28 lutego 2009

TERNIPE - "SAKONESKE"

Ternipe ciąg dalszy. Piosenka "Sakoneske" czyli "Każdemu"...

http://www.esnips.com/doc/11e7e7d0-638d-4f27-a5c3-ef4bbf6b7d6a/Ternipe---Sakoneske---13---Sakoneske/?widget=documentIcon

"SAKONESKE"

1. Sakoneske me phendziom
Khelimasko siawo som
Trito raczi me khelaw
Szukarasa naszawaw

2. Aj zurali mol naj laci
Zarisarel muri godzi
Numa sa odi dikhaw
O na sul drom me rodaw

3. Kanak kheldziom me tusa
Phabardziom mure jakha
Kade dikhjan pe mande
Muro jilo dziom tuke

Aj Dewlale, aj andre macijom
Buter na pijaw

"Każdemu"

1. Powiedziałem każdemu
Roztańczonym chłopcem jestem
Trzecią noc już tańczę
Zatracam się z piękną dziewczyną

2. Oj mocne wino nie jest dobre
Odbiera mi rozum
Wtedy tylko patrzę na to,
Aby szukac drogi

3. Kiedy tańczyłem z Tobą
Moje oczy dostrzegły
Twoje oczy spojrzały na mnie
Moje serce Cię pokochało

Oj Boże, oj jak jestem pijany,
Więcej już nie piję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz