sobota, 28 lutego 2009

TERNIPE - "BILAKO NA ZIWAU"


A teraz moja ulubiona piosenka Ternipe - "Bilako na ziwau". Po długich poszukiwaniach udało mi się ją znaleźć na Internecie. Nie było to łatwe, ponieważ piosenka pojawia się też często pod węgierskim tytułem. Dla osób zainteresowanych ściągnięciem piosenki z Internetu podaję jej węgierski tytuł: "Nem Elhetek Nelkule".

http://www.esnips.com/doc/cc64b584-209a-44a0-8e57-7e9f7f056fd4/Ternipe---unk---Nem-elhetek-nelkule



"BILAKO NA ZIWAU"

1. Le kerczimi me phirdziom
Mure lowe sa pijom
Aj Dewla, soro raczi me pijom
Pe pasz raczi macijom
Muri worba me phendziom

2. Aj Dewlale so kerdziom
Awereska romnia jom
Aj Dewla, so me kerdziom bunindziom
Na muk Dewla, temerau
Kada romnia me kamau

3. Aj Dewlale, me merau
Kana pe late dikhau
Muro jilo szinawel ande mande
Lake jakha pusowen
Lake worbi man dijaren

4. Pala late me merau
O szelo pe kor szudau
Woj ten awla muri szukar piranji
Me bilako den na ziwau
Inkab aba man murdarau


"BEZ NIEJ NIE UMIEM ŻYC"

1. Poszedłem do karczmy
Przepiłem wszystkie swoje pieniądze
Oj Boże, całą noc piłem
Do północy się upiłem
Swoją prawdę powiedziałem

2. Oj Boże, co zrobiłem
Wziąłem cudzą żonę
Oj Boże, tego co zrobiłem, pożałowałem
Nie zostawiaj mnie Boże, przysięgam
Ja kocham tę kobietę

3. Oj Boże, ja umieram
Kiedy patrzę na nią
Moje serce łamie się we mnie
Jej oczy niczym błyskawice
Jej szczere słowa mnie oczarowały

4. Ja za nią umrę
Powieszę się na sznurze,
Jeśli ona nie będzie moim pięknym kochaniem
Ja bez niej nie umiem życ
Zabiję się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz